سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره شامل قیمت‌گذاری روی همه‌ی جزئیات نصب شده می‌شود. این به این معنی است که شما باید اندازه، نوع شیشه، نوع فریم، رنگ و جزئیات مربوط به خانه خود را دقیق بدانید. اکثر نصب‌کنندگان به شما یک مظنه‌ی قیمت بر اساس خانه، ارتفاع نصب و نصب واقعی می‌دهند.

هم‌چنین لازم است که قیمت‌ها را خودتان دو بار چک کنید تا اطمینان حاصل شود که قاب، شیشه، نصب و اتصالات و جزئیات مربوط به خانه درست مشخص و محاسبه شده است. اگر می‌خواهید یک قیمت 100? دقیق در دست داشته باشید نیاز به بازرسی دارید. اکثر نصب‌کنندگان حداقل بخشی از دستمزد خود را برای نصب قرار می‌دهند، بنابراین هیچ مظنه‌ی آنلاینی 100? دقیق نخواهد بود. هزینه‌های اولیه را به صورت آنلاین مقایسه کنید و سپس با بازرسی از پرداخت هزینه‌های اضافی اجتناب کنید

چه چیزهایی روی قیمت پنجره دوجداره تاثیر می‌گذارد؟

قیمت پنجره‌های دوجداره متفاوت است بر اساس سازنده، نام تجاری، شیشه، قاب، نوع پنجره و سایر جزئیات. مهم این است که بدانید برای چه چیزی پول پرداخت می‌کنید تا بتوانید بهترین تصمیم برای خرید پنجره خانه طبق بودجه خود را داشته باشید.

 

لینک پیشنهادی : تعویض پنجره های قدیمی

 

انواع شیشه در محدوده‌ی قیمت‌های متفاوت وجود دارد و برای پنجره‌های کوچک به نسبت پنجره‌های بزرگ ارزانتر خواهد بود اگر پنجره‌های شما در حدود 80 سانتی‌متر از زمین در داخل یا 30 سانتی‌متر در داخل درب قرار داشته باشند باید از شیشه‌های سخت برای پنجره استفاده کرد که این به هزینه‌ها اضافه خواهد شد.

مواد قاب پنجره بیش از هر عامل دیگری بر هزینه‌ها تاثیر دارد، این یکی از مهم‌ترین ملاحظات است. برای مثال، پنجره های UPVC ارزان‌ترین و رایج‌ترین نوع مورد استفاده هستند. اما در حالی که حدود 80? پنجره‌های دوجداره دارای قاب UPVC هستند تنها 10 تا 15 سال عمر می‌کنند، قاب‌های آلومینیومی و چوبی نیز وجود دارند که در 30 سال گذشته هزینه‌ی آن‌ها دوبرابر شده است.

پنجره‌های لولادار از محبوب‌ترین و ارزان قیمت‌ترین نوع پنجره‌ها هستند زیرا شیب مناسب دارند و نیز دارای قابلیت چرخشی هستند و در لولا جابجا می‌شوند. هزینه‌ی نصب پنجره‌های ارسی دوبرابر پنجره‌های لولادار است. اندازه‌ی پنجره در محاسبه‌ی قیمت مهم است، هرچه پنجره بزرگ‌تر باشد هزینه‌ی پرداختی شما بیشتر خواهد شد. به همین دلیل، شما باید اندازه پنجره‌های خود، تعداد قاب‌های مورد نیاز و اندازه هر پنجره را برای محاسبه هزینه‌ها داشته باشید. نصب پنجرهدر ارتفاع بالاتر بسیار سخت تر از سطح زمین است بنابراین اگر پنجره‌های شما دو یا حتی سه طبقه بالا باشد، قیمت ها را باید دو برابر کنید.

اگر بیشتر از ده پنجره برای نصب و جایگزینی داشته باشید احتمالا از تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد البته ممکن است برخی از نصب‌کننده‌ها چنین تخفیفی را ارائه ندهند. اگر قاب پنجره‌های شما بسیار قدیمی باشد مجبور خواهید شد تا هزینه‌ی اضافی برای قاب‌ها و شیشه‌ها نیز پرداخت کنید.

هزینه تعمیر و نگهداری بلند مدت شیشه‌های دوجداره

اکثر شیشه‌های دوجداره تا زمانی که دوره ضمانت‌نامه آن‌ها تمام نشده است، هیچ تعمیر و نگهداری به جز تمیز کردن معمولی را شامل نمی‌شود. معمولا پس از گذشت حداقل 10 سال نیاز به تعمیر یا بازسازی پیدا خواهد کرد.

 محاسبه کامل قیمت پنجره دوجداره

بحث قیمت در کنار کیفیت کالا از اساسی‌ترین بحث‌ها در فروش و تولید هر محصولی می‌باشد و برآورد اولیه آن برای مشتریان حائز اهمیت است.

 

 

اطلاعات بیشتر در » بهترین قیمت پنجره دوجداره