سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب پنجره دوجداره

با تمام مزایایی که شیشه‌های دوجداره ارائه می‌دهند، مهم است که شما آن‌ها را توسط یک نصاب و شیشه‌بر حرفه‌ای در محل نصب کنید. نصب نادرست فقط باعث ایجاد مشکل می‌شود، که برای رفع مشکلات باید هزینه زیادی پرداخت کرد.

 

 

نصب پنجره های دوجداره

چیزی که همین ابتدا مشخص است این است که نصب پنجره های دوجداره کاری نیست که هرشخصی خودش به تنهایی انجام دهد. یک اندازه‌گیری نادرست، اشتباهی است که ممکن است برای شما بسیار گران تمام شود و مجبور شوید دوباره تمام پنجره‌ها را سفارش دهید. جایگزین کردن یک پنجره هم‌چنین می‌تواند کاملا کار کثیف و بی‌مراقبتی باشد که باعث آسیب به اموال شما شود و باعث رسیدن رطوبت به گچ و آجر دیوار شود. هم‌چنین لازم به ذکر است که برخی از پنجره‌ها باربری هستند و وزن زیادی را تحمل می‌کنند؛ بنابراین هر یک از این موارد بدون استفاده از اقدامات احتیاطی مناسب یک فاجعه گران‌قیمت خواهد بود.

تضمین استاندارد برای نصب پنجره‌ها حدود 12 سال است و هر چند یک پنجره حرفه‌ای نصب شده باشد معمولا می‌تواند بیش از 20 سال عمر داشته باشد.

 

 

نصب‌کننده پنجره و شیشه‌بر باید قبل از آغاز کار ملک را بررسی کند. این بررسی‌ها شامل اندازه‌گیری پنجره‌ها و قاب‌ها به منظور جایگزین کردن آن‌ها است. نصاب هم‌چنین گچ و آجر ساختمان را برای اطلاع از هرگونه نقص بررسی می‌کند، توجه داشته باشید که طبق مقررات مربوط به سیم‌کشی برق اصول را رعایت کنید هم‌چنین باید بدانید چه سبکی از پنجره مناسب ملک شما است. جایگزین کردن پنجره‌ها ممکن است سختی‌هایی داشته باشد، بنابراین شما باید چند کار اضافی را انجام دهید مانند دوباره گچ کردن محل اطراف پنجره‌ها، بازسازی پرده‌ها و یا ریل پرده و غیره.

 

لینک پیشنهادی : آشنایی با پنجره دوجداره

 

نتایجی که پس از نصب پنجره های دوجداره انتظار می‌رود:

  • پنجره باید قابلیت تحمل بارهای وارده را دارا باشد .
  • آب بندی و هوابندی پنجره‌های دوجداره کامل انجام شده باشد تا از تبادل صوت، برودت و حرارت جلوگیری شود.
  • پنجره باید راحت و مطمئن باز و بسته شده و نحوه باز و بسته و قفل شدن آن‌ها به خریدار آموزش داده شود.
  • برای افزایش طول عمر و جلوگیری از پوسیدگی پنجره آن‌ها را تمیز کرده و کلاف‌های آهنی موجود را رنگ بزنید.
  • ایجاد سوراخ‌های لازم بر روی پروفیل‌های قاب برای استحکام بخشی بیشتر پنجره.
  • درب و پنجره دوجداره در محل نصب را با استفاده از پیچ‌های مناسب به منظور اطمینان از ثبات کیفیت در بلند مدت ثابت کنید.
  • با استفاده از تزریق فوم و سیلیکون برای پرکردن فواصل احتمالی بین کلاف آهنی و قاب پنجره، درزبندی نهایی را انجام دهید.

 

 

 

اطلاعات بیشتر در » نصب پنجره دوجداره