سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره کشویی دو ریل

توضیحات پنجره کشویی دو ریل یو پی وی سی

 

 

پنجره کشویی دو ریل یو پی وی سی (با ضمانت 5 ساله خدمات پس از فروش رایگان) همانطور که نامش مشخص است از دو ریل برای حرکت کشویی پنجره و همچنین چند پانل تشکیل شده است، که با استفاده از این ریل و پانل ها می توان پنجره را در جهت های چپ و راست جا به جا کرد. همچنین با توجه به نیاز شما می توان یک ریل به پنجره برای نصب طوری به منظور جلوگیری از نفوذ حشرات به داخل خانه جلوگیری کرد.

محبوب ترین پنجره در بین تمام پنجره ها پنجره کشویی upvc می باشد چرا که علاوع بر زیبایی خاص خود در مکان هایی که جا برای باز شدن پنجره وجود ندارد عملکردی بسیار عالی دارند و باعث باز تر شدن فضای اتاق می شوند این نوع پنجره ها ظریف، پیچیده و شیک هستند.

پنجره های کشویی دو ریل یو پی وی سی که شرکت نوین خانه به شما ارائه می کند دارای مزیت های زیر می باشد.

عمل کشویی آسان : این نوع پنجره در عمل باز و بسته شدن در جهت های مختلف بسیار نرم و راحت خواهد بود و شما بدم هیچ مشکل و سفتی این پنجره ها را می توانید باز و بسته کنید.

عمل تهویه هوا : این نوع پنجره به نهوی طراحی می شود که به بهترین شکل ممکن عمل تهویه هوا را با استفاده از بوجود آوردن یک جریان هوایی خنک انجام می دهد.

تمیزکاری آسان : قابی که بر روی ریل پنجره برای باز و بسته کردن آن حرکت می کند به راحتی قابلیت جدا شدن برای تمیزکاری را دارد.

با این نوع پنجره ها شما یک عایق بسیار عالی برای انرژی و صوت خواهید داشت که به شما ضمانت 5 ساله خدمات پس از فروش رایگان برای پنجره ها می دهیم.

پنجره کشویی دو ریل یو پی وی سی به شدت کاربردی برای آشپزخانه ها می باشند به دلیل اینکه معمولا در خانه های امروزی فضای کمتری به آشپزخانه ها داده می شود و فضای کافی برای باز کردن پنجره ها به صورت لولایی نیست و باعث می شود مقدار قابل توجه ای از فضای آشپزخانه برای این منظور استفاده شود و تقریبا بدون استفاده باشد. بنابراین استفاده از پنجره هایی با بازشو کشویی برای مکان هایی مانند آشپزخانه که فضای کمی دارند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

 

لینک پیشنهادی : پنجره فولکس واگنی

 

در این نوع پنجره ها راحتی و روان بودن کشویی بسیار مهم است، اینکه پنجره بر روی ریل های خود به خوبی و راحتی حرکت کند و همچنین بدون صدا این عمل را انجام دهد بسیار مهم می باشد، شرکت نوین خانه با همکاری شرکت راهیان آسایش آران با استفاده از پروفیل ویستابست پنجره های کشویی تولید می کند که دارای استاندارد های بالای جهانی می باشد و علاوه بر دوام بالای این پنجره ها راحتی استفاده از آنها در درجه اول اهمیت کار می باشد.

 

 

اطلاعات بیشتر در » پنجره کشویی دو ریل