سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره کشویی تک ریل

پنجره کشویی تک ریل upvc (با ضمانت 5 ساله خدمات پس از فروش رایگان) در مکان هایی که نیازی به جابجایی اثاثیه و پرده برای بازکردن بازشو نمی باشد ولی این نکته را باید یادآور شد که این نوع بازشو حدود 20% عایق کمتری نسبت به پنجره های لولایی محسوب می شود. با این اوصاف این نوع پنجره ها برای مناطقی که دارای آب و هوای معتدل هستند مناسب می باشد که بتوان از تهویه طبیعی به راحتی استفاده نمود.

در مناطق پر سر و صدا و پر گرد و غبار استفاده از این سیستم توصیه نمی شود.

نحوه عملکرد : پنجره کشویی تک ریل upvc با کمک غلطک های زیر بازشو بصورت افقی بر روی ریل آلومینیومی چارچوب حرکت می کند.

دامنه قیمت : متوسط

پنجره کشویی تک ریل upvc تقریبا برای تمامی دکوراسیون هایی که برای خانه در نظر گرفته می شود مناسب می باشند. همچنین برای اتاق خواب ها که از فضای کمتری برخوردار می باشند انتخاب بسیار خوبی می باشند. این نوع پنجره ها به دلیل راحتی در باز و بسته شدن بازشو آنها (بدون هیچ حرکت اضافه ای مانند کشیدن بازشو و یا هل دادن آن باز می شوند) انتخاب بسیار مناسبی برای پنجره های رو به خیابان و یا کوچه می باشند که در صورت لزوم به سرعت بتوان از آنها استفاده کرد.

پنجره کشیویی تک ریل همانطور که از نامش مشخص می باشد به جای استفاده از دو ریل برای باز و بسته کردن پنجره از یک ریل با یک لنگه ثابت پنجره استفاده می کند که این کار باعث شده است نسبتا این نوع از پنجره عایق حرارتی وصوتی بهتری برای انرژی و سر و صدا باشد.

 

لینک پیشنهادی : پنجره تک حالته

 

پنجره های کشویی تک ریل و یا دو ریل یکی از بهترین گزینه ها برای خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن می باشند و همچنین این نوع از پنجره ها بسیار راحت و روان باز می شوند و از نظر هزینه برای خرید و ساخت این نوع از پنجره ها بسیار مقرون به صرفه نسبت به باقی پنجره ها و خصوصیاتی که دارند، می باشند. البته خصوصیت اصلی این پنجره ها عدم اشغال فضای خانه می باشد چرا که در بازشو های دیگر باید جلو پنجره مکانی را در نظر بگیرید که به راحتی باز و بسته شوند  اما این نوع از پنجره ها به دلیل باز شدن در راستای پنجره مکان کمتری را اشغال می کنند و بسیار مناسب برای خانه های کوچک و یا خانه هایی با آشپزخانه و یا اتاق های کوچک می باشند.

 

 

اطلاعات بیشتر در » پنجره کشویی تک ریل