سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل پنجره دوجداره

قاب ها

اکثر مردم برای انتخاب قاب مناسب برای پنجره خانه خود به زیبایی قاب ها توجه می کنند البته این کار اشتباهی نیست و زیبایی یکی از ویژگی های قاب به حساب می آید. اما قاب ها ویژگی های بسیار بیشتری نیز دارند که تاثیر زیادی بر روی قیمت آنها می گذارد.

قاب ها – چوب

اگر بخواهیم کلیت را در نظر بگیریم پنجره ها و قاب های چوبی قیمت بیشتری نسبت به قاب های upvc دارند. قیمت این نوع قاب ها معمولا دو و یا حتی سه برابر قاب های upvc  می باشند. یکی از ویژگی های بارز این نوع قاب ها این است که پوسیدگی ندارند اما به شرطی که کاملا از آنها مراقبت کنید و همین نیاز به مراقبت زیاد یک امتیاز منفی برای آن به حساب می آید. این نوع قاب ها برای خانه های طراحی شده به سبک سنتی بسیار مناسب هستند و اگر به خوبی و منظم از این نوع قاب ها مراقبت و نگهداری به عمل آید حدود 25 سال عمر می کنند.

 

قاب ها – upvc

این نوع از قاب ها، قاب هایی ارزان قیمت نسبت به دیگر نوع ها هستند که ویژگی های آن صرفه جویی در مصرف انرژی و نیاز کم به نگهداری می باشد. در این نوع از قاب های پنجره عمر متوسط بین 10 تا 20 سال است که بسته به کیفیت آن، نوع نصبی که برای شما صورت می پذیرد و همینطور نام تجاری سازنده و استانداردهای کیفی که از آن استفاده می کنند، بسیار اهمیت دارد و متغییر است. ویژگی دیگر این نوع از قاب ها این است که اگر شما بخواهید شیشه های پنجره را ارتقاع دهید بسیار راحت و مناسب می باشند.

 

قاب ها – کامپوزیت

این نوع از قاب های پنجره از تراشه های چوبی ساخته می شوند تقریبا مانند درب های کامپوزیتی هستند که دارای قدرت و دوام زیادی هستند که به دلیل فشرده کردن آنها بوجود می آیند. این نوع از قاب ها از نظر قیمت بین دو نوع قاب قبلی است که توضیح دادیم و برخلاف upvc نیاز به نگهداری دارد و اگر به صورت منظم تمیز نشوند احتمال پوسیدگی برای آنها وجود خواهد داشت.

 

قاب ها – آلمینیومی

این نوع از قاب های پنجره دارای طول عمر ، دوام و قدرت بسیار زیادی هستند که این ویژگی ها به دلیل وجود ترکیبات سازنده این نوع از قاب هاست. این نوع از قاب ها دارای بیشترین قیمت بین نوع های دیگر می باشند که همین مساله یک نمره منفی برای این نوع به حساب می آید. با این حال به دلیل تقریبا مادام العمر بودن آنها می تواند هزینه خرید را جبران کند.

 

لینک پیشنهادی : چرا پنجره دوجداره 

 

انتخاب بهترین نوع مدل پنجره دوجداره برای خانه شما

اکثر خانواده هایی که می خواهند پنجره های دوجداره داشته باشند به دلیل مقرون به صرفه بودن و ویژگی هایی که قاب های upvc دارند آنها را انتخاب می کنند اما ممکن است این انتخاب برای خانه شما و هدفی که دارید خیلی مناسب نباشد. به عنوان مثال فرض کنید شما می خواهید خانه خود را به فروش برسانید و قصد دارید با تعویض پنجره های قدیمی خود با دوجداره به ارزش خانه خود بیافزایید بنابراین قاب های upvc برای شما انتخاب خوبی نیستند چرا که کمترین ارزش را در بین دیگر قاب ها به خانه شما می دهند برای این کار اگر سبک دکوراسیون خانه شما سنتی است بهترین نوع پنجره دوجداره، پنجره هایی با قاب های چوبی می باشند و در غیر این صورت به شما قاب های آلمینیومی را پیشنهاد می کنیم. اما در اکثر موارد بهترین گزینه ممکن است قاب های upvc باشند که به طور متوسط 15 سال طول عمر دارند که باعث بازگرداندن هزینه برای انتخاب این نوع قاب ها می شود.

 

 

اطلاعات بیشتر در » مدل پنجره دوجداره