سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا پنجره دوجداره

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

در اینجا برای یافتن پاسخ اینکه چرا پنجره دوجداره باید در خانه استفاده کرد؛ به مزیت‌های این پنجره‌ها اشاره می‌کنیم.

کاهش صورتحساب انرژی مصرفی: آمارها نشان می‌دهند که حدود 50 تا 70 درصد گرما از خانه‌های ما از طریق پنجره‌های تک لایه‌ای از بین می‌رود. در حالی که پنجره‌های دوجداره اثر متفاوتی دارند و آن‌ها به شما در صرفه‌جویی انرژی بسیار کمک می‌کنند.

ایمنی خانه: آیا می‌دانستید که پنجره‌های دوجداره بسیار محکم‌تر از پنجره‌های تک لایه هستند؟ این پنجره‌های دوجداره به شما کمک می‌کند تا منزل خود را ایمن‌تر سازید؛ زیرا شیشه های این پنجره‌ها سخت و محکم هستند و سارقان به راحتی نمی‌توانند شیشه را برای ورود بشکنند.

 

 

ایجاد فضایی آرامش بخش: پنجره‌های دوجداره قادر به کاهش 60? از سر و صدای خارج خانه می باشند. این به ویژه برای کسانی که در نزدیکی مناطق شلوغ شهری زندگی می‌کنند بسیار اهمیت دارد.

حفظ اثاثیه‌ی منزل از آسیب نور خورشید: اگر برخی از مبلمان در معرض نور خورشید قرار گیرد، گرما می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند. با این حال، پنجره‌های دوجداره میزان نور مستقیم و گرمایی را که به خانه شما وارد می‌شود را محدود می‌کند، بنابراین خطر از بین رفتن مبلمان، نقاشی، فرش و دیگر وسایل خانه کاهش می‌یابد.

 

لینک پیشنهادی : نصب پنجره دوجداره

 

افزایش قیمت خانه: خانه با پنجره‌های دوجداره نصب شده دارای ارزش بالاتری از خانه‌هایی است که پنجره‌های معمولی دارند. بنابراین، پنجره‌های دوجداره یک سرمایه‌گذاری کارآمد است نه تنها به دلایل ذکر شده در بالا، بلکه برای بلند مدت و در صورتیکه تصمیم به فروش خانه خود در آینده داشته باشید.

کاهش اثر ریز کربن‌ها: شیشه‌ی دوجداره می‌تواند به طور قابل توجهی باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) از سیستم گرمایشی و خنک‌کننده‌ها شود و این مسئله باعث کاهش ردپای کربن روی زمین خواهد شد.

 

چرا پنجره دوجداره معایبی دارد؟

به دام انداختن گرما: در حالی که این مشخصه‌ی پنجره‌های دوجداره است که باعث می شود آن‌ها در فصل‌های سرد بسیار منحصر به فرد و کاربردی باشند اما در تابستان می‌تواند تاثیر متقابل داشته باشد. برای رفع این مشکل، شما گزینه‌ای برای رنگ‌آمیزی پنجره‌ی خود دارید و این مسئله ممکن است به هزینه کلی اضافه شود.

قابل تعمیر نبودن پنجره دوجداره: پنجره های دو جداره را نمی‌توان تعمیر کرد.  مهر و موم پنجره هوابندی نیست و چگالی می‌تواند بین قاب شیشه‌ها ظاهر شود. همانطور که پنجره‌ها در حال حاضر مهر و موم شده‌اند و از هم جدا نمی‌شوند تا مشکل حل شود و تنها راه حل، تعمیر تمام پنجره است.

 

 

 

اطلاعات بیشتر در » چرا پنجره دوجداره