سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره لولایی دوحالته

پنجره لولایی دو حالته upvc(با ضمانت 5 ساله خدمات پس از فروش رایگان) همانطور که از عنوانش مشخص می باشد، با استفاده از لولاهایی که قابلیت تنظیم را دارا می باشند و مکانیزمی که باعث اتصال محور های پنجره بهم می شود به کاربر این نوع پنجره ها امکان باز کردن پنجره در یک محور افقی و علاوه بر این امکان باز کردن پنجره به صورت زاویه دار از بالا را می دهد. قیمت پنجره لولایی دو حالته upvc نسبت به پنجره های دیگر در رنج متوسط می باشد و همین مساله باعث شده است که به عنوان یکی از پرکاربرد ترین پنجره های یو پی وی سی در جهان شناخته شود.

دامنه قیمت : متوسط

کاربرد : با در نظر گرفتن دامنه ی قیمت و عملکرد، پنجره لولایی دو حالته upvc به عنوان یکی از پرکاربردترین نوع بازشو در جهان شناخته می شود. این نوع یراق با افزایش عرض و ارتفاع لنگه بازشو امکان افزودن مکانیزم کمکی و در نتیجه آب بندی و هوابندی بهتر را دارد. افزایش تعداد نقاط قفل شونده و قابلیت باز شدن در دو حالت، کمترین محدودیت را برای این نوع بازشو بوجود آورده است.?

 

پنجره لولایی دو حالته upvc یکی از محبوب ترین سبک هایی بوده است که در چند سال اخیر مورد توجه تمامی کاربران قرار گرفته است. این نوع پنجره ها هم از پایین و هم از بالا قابلیت باز شدن دارند و برای تهویه مناسب هوا و بوجود آوردن جریان هوایی مطلوب بسیار مناسب می باشند.

 

لینک پیشنهادی : پنجره کشویی دو ریل

 

پنجره لولایی دو حالته upvc همانطور که از تصاویر کاملا مشخص است در دو حالت قابلیت باز و بسته شدن را داراست. اولین حالت از یک طرف باز می شود و در حالت دوم به صورت آویزان از بالا باز می شود و به اصطلاح آویزان می شود، با اینکه این نوع پنجره تقریبا قیمت زیادی دارد اما به خانه شما امنیت و زیبایی بخصوصی را می دهد که بسیار عالی می باشد.

 

این نوع پنجره با استفاده از مکانیزمی دقیق برای باز و بسته شدن بدون نیاز به باز کردن پنجره به داخل و یا خارج از بالا باز می شود و به صورت آویزان قرار می گیرد و با بوجود آمدن جریان هوایی بر اثر باز بودن بالای پنجره به تهویه مطبوع خانه شما کمک بسزایی می کند.

 

اطلاعات بیشتر در » پنجره لولایی دوحالته