سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره آکاردئونی

 

پنجره آکاردئونی upvc (با ضمانت 5 سال خدمات پس از فروش رایگان) با بهترین کیفیت و رعایت تمامی استانداردهای این نوع پنجره برای شما ساخته و نصب می شود.

نحوه عملکرد : لنگه های بازشو در این سیستم شبیه به آکاردئون بصورت لولایی روی هم قرار گرفته و به یک سمت چارچوب هدایت می شوند. حرکت لنگه ها توسط غلطک ها و ریل افقی بالا و پایین چارچوب انجام می شود.

دامنه قیمت : بسیار بالا

کاربرد : برای مکانهایی که نیاز به یک دهانه ی بزرگ جهت رفت و آمد است از این سیستم استفاده می شود. این سیستم برای دسترسی وسیع به تراس یا حیاط بزرگ کاربرد دارد و در ابعاد کوچک توجیه پذیر نمی باشد. (عرض دهانه ی مفید بازشو بالای 3 متر می باشد.).

 

لینک پیشنهادی : پنجره کشویی تک ریل

 

در واقع نام گذاری پنجره آکاردئونی upvc به خاطر شباهت زیاد این نوع پنجره ها به ابزار موسیقی می باشد که این نوع پتجره ها علاوه بر داشتن نمایی بسیار زیبا از عملکرد بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند. اگر چه پنجره آکاردئونی محبوب ترین پنجره و یا متداول ترین پنجره نیست و همینطور طرح کلاسیک نیز ندارد اما در بسیاری از مواقع بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل شما می باشند. ابن نوع پنجره ها معمولا از کف تا سقف را می پوشانند و به یک جداکننده فضاهای داخلی با خارجی می شوند و با این کار علاوه بر زیبایی یک وسیله بسیار راحت برای ارتباط با خارج می شود.

 

 

اطلاعات بیشتر در » پنجره آکاردئونی