سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی, پنجره یو پی وی سی کشویی

پنجره دوجداره کشویی و یا پنجره یو پی وی سی کشویی با استفاده از یک مکانیزم کشویی باز و یا بسته می شوند، برخلاف پنجره های لولا دار که از طریق لولاها باز و بسته می شوند. پنجره های کشویی به صورت عمودی و یا افقی باز و بسته می شوند. در این نوع پنجره ها یک پنجره و یا هر دو پنجره قابلیت کشویی بودن را می توانند دارا باشند.

در این نوع پنجره ها، پنجره هایی که از دو قاب کشویی استفاده می کنند دارای تهویه هوای بسیار بهتری نسبت به باقی این پنجره ها دارند و این ویژگی به این دلیل بوجود آمدن جریان هوایی سرد است که وقتی یک قاب از این پنجره ها را باز می کنید این جریان بوجود می آید، به عبارت ساده تر وقتی یک قاب را باز می کنیم هوای خنک به داخل خانه وارد می شود و گرد و غبار و هوای گرم از قاب دیگر خارج شده و یک جریان هوایی خنک را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 لینک پیشنهادی : پنجره آکاردئونی

 

مزایای پنجره دوجداره کشویی

  • افزایش تهویه در خانه
  • صرفه جویی در فضا به دلیل کشویی باز شدن پنجره
  • درای سبک کلاسیک

 

 

چرا پنجره یو پی وی سی کشویی برای خانه شما عالی است؟

  • جذابیت و زیبایی

این نوع پنجره ها از زیبایی بسیار بالایی برخودار هستند و کلاسیک بودن طراحی آنها باعث این زیبایی شده است و دلیل دیگری که باعث این جذابیت شده است این است که این نوع پنجره ها مدت بسیار زیادی است که مورد توجه درصد زیادی از جامعه قرار گرفته اند.

  • قاب چوبی

در این نوع پنجره ها شما می توانید در قاب این پنجره ها از چوب استفاده کنید چون بسیاری از مردم مایل به استفاده از چوب در خانه خود می باشند. با اینکه چوب از پروفیل پنجره upvc گران تر می باشد و همینطور نگهداری از آن بسیار سخت تر می باشد اما اگر به درستی و به صورت کامل از آن نگهداری شود دوام بالاتری خواهد داشت.

  • داشتن هوای تازه در خانه

اگر می خواهید یک جریان هوایی بسیار عالی و تازه را در خانه خود داشته باشید پنجره دوجداره کشویی می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد و اگر این پنجره از نوع دو قاب کشویی باشد که بسیار بهتر می باشد. با باز کردن کشویی بالایی پنجره شما می توانید یک جریان خنک را در تابستان در خانه خود ایجاد کنید که بسیار عالی می باشد.

  • تغییر راحت و ساده

یک ویژگی بسیار خوب پنجره یو پی وی سی کشویی این است که اگر شما یک پنجره مشبک در خانه خود داشته باشید به راحتی در زمستان این پنجره را می توانید اضافه کنید و در تابستان آن را از این پنجره کم کنید.

 

اطلاعات بیشتر در » پنجره دوجداره کشویی